日本語はこちら

I can’t download purchased songs

Can I download purchased songs after changing device / reinstalling app?

I can’t hear anything from the device …

I can’t hear the BGMs and the instruments’ sounds

I can’t download the songs

Child lock

  1. Activate your play store(Google Play).
  2. Select menu on your device and tap "Settings”.
  3. Tap "Set or change PIN" and set create a PIN.
  4. Tap "Use PIN for purchase”

My problem doesn’t match any of the above…

The Contact Form is in Japanese

曲を購入したのにダウンロードできなかった

購入した曲を複数端末で利用する場合

  1. 「設定」アプリ→「アカウント」→「Google」で購入時のGoogleアカウントを設定してください。
  2. ホーム画面のメニューからリカバリーを選択してください。

アプリがフリーズして操作できない

  1. 起動中のアプリケーションの再起動
    Doraemon MusicPadを停止したうえで、再起動してみてください。
  2. アプリの再インストール
    再起動しても改善しない場合は、一旦Doraemon MusicPadのアプリを端末から削除し、端末を再起動してください。その上で再度Doraemon MusicPadをダウンロードしてインストールし、動作を確認してください。

ダウンロードができない / 途中で止まってしまう

機種変更

その他のお問い合わせ

Help / ヘルプ
Terms and Condition / Privacy Policy / 利用規約 / プライバシーポリシー
Act on Specified Commercial Transactions / 特定商取引法に基づく表示

Official site TOP / オフィシャルサイトTOP
Help/Terms and Condition Top / ヘルプ・利用規約TOP